Laserowe odmładzanie skóry – Mosaic eCO2

Opis dla: Laserowe odmładzanie skóry – Mosaic eCO2

JAK DZIAŁA MOSAIC eCO2?

Laser Mosaic eCO2 to innowacyjny technologicznie system laserowy, który został stworzony w celu terapii służącej odnowie i regeneracji skóry. Dodatkowo pobudza i stymuluje syntezę nowego kolagenu. Jego działanie opiera się na emisji fal o długości 10600 nm. Impulsy o mikroskopijnej średnicy rozpraszane są przy pomocy głowicy skanującej na obszarze skóry poddawanej zabiegowi. Światło jest bardzo silnie pochłaniane przez żywe tkanki i następuje proces wymiany starych komórek na nowe. Dochodzi do mikrouszkodzeń, które stymulują proces regeneracji skóry i stymulowana jest produkcja kolagenu. Warto dodać, że zabieg nie jest bolesny – pacjent odczuwa mrowienie na obszarze działania głowicy. Aby zmniejszyć dyskomfort zaleca się posmarowanie miejsc poddawanych terapii maścią znieczulającą na godzinę przed zabiegiem.

JAKIE EFEKTY DAJE TERAPIA LASEREM MOSAIC eCO2?

• Usunięcie zmarszczek, nawet tych głębokich;
  • Zmniejszenie zmarszczek wokół oczu i opuchlizny pod oczami;
  • Pozbycie się objawów fotostarzenia skóry;
  • Ujędrnienie, napięcie i widoczne odmłodzenie skóry;
  • Poprawa owalu twarzy i złagodzenie rysów w tym bruzd wargowo nosowych;
  • Usunięcie blizn i rozstępów;
  • Zmniejszenie rozszerzenia porów i pozbycie się zaskórników;
  • Usunięcie przebarwień – melasmy;
  • Pozbycie się włókniaków i brodawek.

JAKI JEST SCHEMAT TERAPII LASEREM MOSAIC eCO2, KIEDY WIDAĆ PIERWSZE EFEKTY I JAK DŁUGO SIĘ UTRZYMUJĄ.

Terapia Laserem Mosaic eCO2 obejmuje zwykle od 2 do 4 zabiegów w zależności od indywidualnych potrzeb pacjenta. O ilości zabiegów i odstępach pomiędzy nimi decyduje lekarz. Pierwsze efekty widoczne są już po kilku dniach od przeprowadzonego zabiegu, jednak widoczne efekty odnowy skóry można dostrzec po 2 – 4 tygodniach, wtedy to następują zmiany w naskórku i skórze właściwej wywołane przebudową włókien kolagenowych. Należy podkreślić, że proces ten będzie postępowa przez kolejne miesiące dając efekt wygładzania, napięcia i ujędrnienia skóry. Zmiany te są trwałe, jednak samego procesu starzenia nie jesteśmy w stanie zatrzymać. Stale jesteśmy narażeni na działanie promieni słonecznych, siły grawitacji, jednak dzięki Laserowi Mosaic eCO2 możemy cofnąć negatywne skutki związane z upływem czasu.

CZY ZABIEG LASEREM MOSAIC eCO2 MA JAKIEŚ NIEPOŻĄDANE OBJAWY?

Jedyne objawy, jakie obserwowane są po zabiegu, są zbliżone do tych, jakie występują na naszej skórze po przesadnym opalaniu. Jest to zaczerwienienie i lekka opuchlizna obszarów skóry poddanej terapii. W ten sam sposób także radzimy sobie z odczuwanym dyskomfortem – stosując zewnętrzne preparaty łagodzące. Stan ten mija po 3 – 4 dniach, skóra delikatnie brązowieje i dochodzi do jej złuszczenia. Należy wtedy unikać działania słońca, zaprzestać korzystania z sauny i gorących kąpieli. Dodatkowo zaleca się zaprzestanie spożywania alkoholu.

PRZECIWWSKAZANIA DO ZABIEGU LASEREM MOSAIC eCO2

• Uszkodzenia skóry, widoczne infekcje wirusowe i bakteryjne;
  • Przyjmowanie leków na bazie retioidów;
  • Wcześniejsze zastosowanie wypełniaczy na obszarach objętych terapią;
  • Ciąża i okres karmienia piersią;
  • Choroby nowotworowe.
  • Przewlekłe choroby ogólnoustrojowe – cukrzyca, choroba niedokrwienna serca, niewydolność nerek.