Pozbądź się przebarwień – laser Fraxel

Opis dla: Pozbądź się przebarwień – laser Fraxel

JAK DZIAŁA LASER Laser frakcyjny?

Laser fraxel swoją skuteczność opiera o emitowanie fal o różnej długości, które powodują powstawanie niewidocznych gołym okiem mikrouszkodzeń termicznych, które w naturalny sposób podlegają procesowi gojenia, obserwuje się podziały nowych komórek, które zastępują stare komórki. Dodatkowo stymulowana jest produkcja nowego kolagenu. Efektem tego procesu jest świeża, jędrna i widocznie odmłodzona skóra, a przede wszystkim znikają przebarwienia. Warto dodać, że powierzchnia naskórka pozostaje nienaruszona, laser nie zostawia na skórze żadnych uszkodzeń i ran, gdyż jego działanie ukierunkowane jest w głąb skóry. Jedyny skutek uboczny to pojawiające się po 48 godzinach od zabiegu złuszczanie powierzchni naskórka, kiedy to odsłaniana jest nowa, zregenerowana skóra. Sam zabieg trwa od 10 do 45 minut, co jest uzależnione od obszaru skóry poddawanego zabiegowi.

KOMU POLECANY JEST ZABIEG LASEREM Laser frakcyjny?

Z zabiegu wykonywanego laserem fraxel powinny skorzystać osoby, które cierpią z następujących powodów:

• Blizn różnego pochodzenia – pooperacyjnych, potrądzikowych, pooparzeniowych i pourazowych;
  • Przebarwienia – melasma;
  • Rozstępy będące wynikiem szybkiego przybrania na wadze – ciąża, nadwaga;
  • wiotka skóra, odwodniona i pozbawiona jędrności;
  • Zmarszczki;
  • Rogowacenie starcze;
  • Uszkodzenia skóry wywołane negatywnym wpływem promieni słonecznych.

ILE RAZY NALEŻY POWTÓRZYĆ ZABIEG fraxel, ABY ZOBACZYĆ EFEKTY?

Według przeprowadzonych badań klinicznych optymalny efekt uzyskuje się po odbyciu od 3 do 5 sesji zabiegowych, które wykonuje się w odstępach 2-4 tygodni. Rezultaty widoczne są już po pierwszym zabiegu i co należy podkreślić postępują wraz z upływem czasu. Pełen efekt jest obserwowany dopiero po 2 -3 miesiącach, gdyż wtedy następuje zauważalna poprawa owalu twarzy ze spowodowana powstawaniem nowych włókien kolagenu w głębokich warstwach skóry. O ilości zabiegów oraz odstępach pomiędzy nimi decyduje lekarz.

CZY SĄ JAKIEŚ PRZECIWWSKAZANIA DO WYKONANIA ZABIEGU LASEREM Laser frakcyjny?

Przeciwwskazaniami do zabiegu są wszystkie zmiany skórne, występujące na obszarach, które miałyby być poddawane terapii, wszelkie przewlekłe choroby oraz poniższe:

• Ciąża i czas laktacji;
  • Przyjmowanie retioidów w okresie krótszym, niż 6 miesięcy;
  • Wszelkie zakażenia i infekcje skórne – bakteryjne i wirusowe w tym opryszczka;
  • Schorzenia ogólnoustrojowe – choroba niedokrwienna serca, niewydolność nerek, cukrzyca;
  • Choroby nowotworowe
  • Świeża opalenizna – całkowity zakaz opalania 4 tygodnie przed zabiegiem.

CZY ZABIEG fraxel JEST BOLESNY I CZY MOGĄ WYSTĄPIĆ JAKIES OBJAWY NIEPOŻĄDANE?

Pacjent podczas zabiegu odczuwa delikatne kłucie, które jest bardzo dobrze tolerowane przez osoby poddawane terapii. Aby podnieść komfort stosowana jest maść znieczulająca. Dla osób o obniżonej granicy bólu zaleca się przyjęcie doustnych środków przeciwbólowych. Bezpośrednio po zabiegu może wystąpić rumień, obrzęk oraz efekt opalonej skóry. Obserwuje się czasami swędzenie i pieczenie. Warto pokreślić, że większość pacjentów powraca do normalnej aktywności natychmiast po zabiegu. Po 3 dniach od zabiegu naskórek z obszarów poddanych zabiegowi złuszcza się. Jest to efekt podobny do tego, który większość z nas obserwuje latem, gdy przesadzimy z kąpielą słoneczną.