Lipofilling twarzy – bezpieczny sposób na odmłodzenie, dający spektakularny efekt

Opis dla: Lipofilling twarzy – bezpieczny sposób na odmłodzenie, dający…

Z twarzy można wyczytać różne emocje, ale kiedy pojawiają się na niej zmarszczki czy też traci jędrność, zaczynamy czuć się mniej atrakcyjnie. Ciągle sprawdzamy, czy przybyły nam nowe zmarszczki, czy nasza skóra jest jeszcze gładka. Jeśli to również Twój problem, to warto pomyśleć o zabiegu, jakim jest lipofilling twarzy. Dzięki niemu można wypełnić bruzdy nosowo-wargowe oraz zmarszczki, a także złagodzić asymetrię twarzy, spłycić blizny potrądzikowe oraz pourazowe. Można też usunąć problem wiotkości skóry. Wykonanie tego zabiegu wpływa na rewitalizację oraz poprawia kondycję skóry, a także działa na uwodnienie tkanek w obrębie twarzy. Zabieg poprawia napięcie skóry oraz nawilża ją, a do tego zapewnia jej młodszy i zdrowszy wygląd. Nasi specjaliści z Bieńkowscy Clinic mają w swojej ofercie lipofilling twarzy, który doskonale sprawdza się przy niedoskonałościach cery.

Co to jest lipofilling twarzy?

Zabieg, jakim jest lipofilling twarzy, polega na pobraniu tłuszczu z okolic brzucha, ud albo lędźwi, który później jest odpowiednio przygotowywany. Następnie można go wykorzystać do wypełnienia zmarszczek albo poprawy jędrności skóry twarzy. To właśnie na twarzy widać najpierw zmiany związane ze starzeniem organizmu. Ponadto poprzez ten zabieg można powiększyć biust, pośladki i skorygować różne defekty, które występują w obrębie twarzy. Chodzi tutaj o przeszczep własnej tkanki tłuszczowej.

Jakie zalety ma lipofilling twarzy?

Najważniejszą zaletą lipofillingu twarzy jest to, że podczas zabiegu wykorzystuje się naturalny materiał, gdyż przeszczepiona tkanka pochodzi od danego pacjenta, u którego ma być wykonany zabieg. Dzięki czemu nie ma ryzyka odrzucenia przeszczepu. Inne korzyści, wynikające z poddania się temu zabiegowi, to krótki czas jego trwania, który wynosi kilkadziesiąt minut, a po jego wykonaniu nie trzeba pozostawać w klinice. Dochodzi tutaj do pewnego naruszenia ciągłości tkanek, ale jest ono niewielkie i mniej inwazyjne niż zabiegi chirurgiczne, np. chirurgiczny lifting twarzy. Ponadto efekty lipofillingu twarzy mogą się utrzymywać nawet przez kilka lat. Dzięki zabiegowi można skorygować owal twarzy, a to sprawia, że policzki stają się bardziej jędrne, a bruzdy nosowo-wargowe są mniej widoczne. Twarz nabiera młodzieńczego wyglądu, a do tego poprawia się gęstość i jakość skóry.

Jak przebiega zabieg?

Lipofilling twarzy wykonuje się w znieczuleniu miejscowym, a pierwszy etap polega na pobraniu tłuszczu od danego pacjenta, który zawiera komórki macierzyste. Ważne jest to, że tkanka jest tutaj pobierana na drodze liposukcji, czyli odsysania tłuszczu. Następnie materiał jest oczyszczany z martwych tkanek oraz nadmiaru wody. Później tłuszcz przeszczepia się pod skórę twarzy przy użyciu specjalnej kaniuli oraz strzykawki.

Wskazania i przeciwwskazania do wykonania zabiegu

Najważniejsze wskazania do przeprowadzenia tego zabiegu to: utrata objętości policzków, zaburzony owal twarzy, wiotkość skóry oraz fałdy nosowo-wargowe. Jeśli chodzi o przeciwwskazania, to zalicza się do nich:

• choroby nerek, serca i wątroby;
  • zaburzenia krzepnięcia krwi;
  • choroby nowotworowe;
  • przewlekłe infekcje;
  • zbyt mała waga ciała;
  • ciąża oraz okres karmienia piersią;
  • nadwrażliwość na niektóre leki;
  • wiek powyżej 45 lat.

Pierwsze efekty zabiegu można zobaczyć już po opuszczeniu kliniki, ale nie jest to finalny rezultat, ponieważ część przeszczepionej tkanki tłuszczowej jest tracona. Taki ostateczny efekt jest widoczny po dwóch lub trzech miesiącach

Lipofilling twarzy to zabieg, który wykonują nasi specjaliści z Bieńkowscy Clinic, która mieści się w Bydgoszczy oraz Częstochowie. Kiedy jesteśmy niezadowoleni z wyglądu swojej twarzy, gdy jest na niej pełno zmarszczek, warto zdecydować się na ten zabieg, a na pewno zyskamy zadowalające efekty, które będą się utrzymywały przez dłuższy czas.