Żylaki żyły odpiszczelowej – przyczyny, objawy, leczenie

Żylaki żyły odpiszczelowej należą do najczęstszego rodzaju powodującego obrzęk oraz dolegliwości bólowe. Najczęściej występują na przyśrodkowej powierzchni kończyny. Żylaki żyły odpiszczelowej wymagają diagnostyki i wdrożenia odpowiedniego leczenia.

Żylaki żyły odpiszczelowej – objawy, zdjęcia

Żylaki żyły odpiszczelowej objawiają się widocznymi wypukłościami, zgrubieniami, a także  przebarwieniami żył. Najczęściej lokalizują się na przyśrodkowej powierzchni kończyny i powodują obrzęki oraz dolegliwości bólowe.

Żylaki żyły odpiszczelowej – przyczyny

Przyczyną powstawania żylaków żyły odpiszczelowej jest wrodzona lub nabyta niewydolność zastawek żył powierzchownych, a także otyłość, siedzący tryb życia, brak aktywności fizycznej, niewłaściwa dieta, częste korzystanie z sauny, ciąża, poród.

Zapytaj na forum specjalistów Bieńkowscy Clinic o sposoby leczenia żylaków żyły odpiszczelowej

Żylaki żyły odpiszczelowej wymagają diagnostyki oraz wdrożenia leczenia. W niektórych przypadkach możliwe jest leczenie farmakologiczne, a w niektórych konieczne jest leczenie zabiegowe. Bardzo dobre efekty osiąga się dzięki nowoczesnemu laserowi Cutera Excel V+ oraz EVLT (wewnątrznaczyniowe, laserowe leczenie żylaków).

Leczenie żylaków żyły odpiszczelowej laser Cutera Excel V+

Wewnątrznaczyniowe, laserowe leczenie żylaków EVLT