Fizjoterapia (ból, urazy sportowe)

Obrzęki, ból, sztywność i ograniczenie sprawności fizycznej to najczęstsze objawy osteoartrozy (powszechnie choroby zwyrodnieniowej stawów). Procesy wpływające na ten stan są bardzo złożone i w znacznym stopniu zaburzają degradację i syntezę chrząstki stawowej. Powoduje to tworzenie się licznych wyrośli kostnych (tzw. osteofitów) i stanów zapalnych w obrębie (nierzadko) kilku stawów. Proces chorobowy postępuje bardzo szybko – gdzie w ok. 80%  prowadzi do znacznego ograniczenia ruchomości stawów, a w 25% kończy się kalectwem. Powszechnie stosowane metody terapii są głównie objawowe, a wszelkie próby leczenia przyczynowego  są mało skuteczne. Bieńkowscy Clinic® wprowadzają nowe trendy w każdej dziedzinie medycyny i proponują terapię XXI wieku. To rewolucyjne leczenie, które nie tylko zmniejsza dolegliwości związane z chorobą zwyrodnieniową stawów, ale hamuje jej postęp i w wielu przypadkach klinicznych cofa zmiany, które do niedawna lekarze nazywali nieodwracalnymi! Nie czekaj i sprawdź.

Nieodłączną częścią zabiegów ortopedycznych wykonywanych w Bieńkowscy Clinic® jest rehabilitacja pacjenta – zakres ćwiczeń, techniki terapeutyczne, częstość ich powtarzania dobierane są indywidualnie, adekwatnie do potrzeb i możliwości chorego.

Dbając o integralność procesu leczenia nawiązaliśmy współpracę z mgr Radosławem Drapałą, założycielem Akademii Motoryki, wieloletnim terapeutą kadry polskich lekkoatletów, fizjoterapeutą specjalizującym się w fizjoterapii ortopedycznej i sportowej, rehabilitacji pourazowej, pooperacyjnej, jak również treningu medycznym.

Pełen zakres terapii wykonywanych w Akademii Motoryki: https://akademiamotoryki.pl/