Nici rewitalizujące wchłanialne PDO*

Opis

Zabieg, podobnie jak wszystkie procedury medyczne, poprzedzony jest konsultacją lekarską. Koncepcja zabiegu jest bardzo prosta i polega na wszczepianiu pod skórę rozpuszczalnych nici. Istotą tej terapii jest wprowadzenie w miejsca wymagające regeneracji specjalistycznych nici PDO. Wykonuje się to za pomocą sterylnych, bardzo cienkich igieł. Nici napinają, a przy tym podnoszą skórę, co daje efekt poprawy objętości i ujędrnienia. Wykonane są z polidioksanonu, czyli z włókna syntetycznego posiadającego właściwości rozpuszczania się w tkance. W ciągu kilku miesięcy stymulują syntezę kolagenu, fibroblastów i angiogenezę. Dzięki temu, skóra staje się gładsza, rozświetlona, znikają zmarszczki, owal twarzy się podnosi, pory ulegają zwężeniu, a wszystkie obwisłe tkanki wzmacniają się. Tym samym następuje lifting skóry.  W zależności od uwarunkowań i potrzeb pacjenta, lekarz dobiera odpowiedni rodzaj nici oraz rozmiar igły, którą przeprowadza się zabieg. Co ważne, zabieg nie zmienia rysów twarzy, ani nie zwiększa objętości policzków, co mogłoby wywołać nienaturalny efekt.

Przebieg zabiegu

Zabieg przeprowadza się w znieczuleniu miejscowym, dzięki czemu jest komfortowy dla pacjenta i nie wywołuje u niego żadnych dolegliwości bólowych. Wprowadzenie nici odbywa się przy wykorzystaniu specjalnej, cienkiej igły, która pozwala na ich szybkie i sprawne osadzenie. Nakłucia, przez które wszczepia się nici, są niewielkie i wykonywane w niewidocznych miejscach, nie pozostawiają też po sobie blizn. Nici umieszczane są podskórnie, śródskórnie lub domięśniowo. O miejscu ich wszczepienia decyduje ilość posiadanej tkanki tłuszczowej, grubość skóry oraz efekt, jaki pacjent chce uzyskać z pomocą nici PDO.

Całkowity czas rozpuszczania Nici PDO wynosi 180 – 210 dni. Efekty zabiegu utrzymują się nawet do 3 lat.

EFEKTY

• pionowe i poziome zmarszczki na czole
  • lifting czoła, obniżone zewnętrzne krawędzie brwi, wiotka, miękka tkanka, opadające brwi
  • dolna powieka – worki pod oczami
  • policzki chomiki
  • wyraźny fałd nosowo-wargowy
  • rowek policzkowo-jarzmowy
  • fałd podbródkowy
  • fałd marionetkowy
  • V-lifting
  • opadające policzki i obszar pod dolną szczęką
  • fałdy skóry na policzku
  • pomarszczone policzki
  • fałdy i zmarszczki skóry na szyi i dekolcie
  • ujędrnianie i kształtowanie piersi,
  • zwiotczenie tkanek i rozstępy na pośladkach, brzuchu, ramionach i nogach
  • niewrażliwa skóra i tkanka podskórna (szczególnie po liposukcji)
  • otyłość – ramiona, brzuch, żebra

• choroby nowotworowe,
  • aktywne zakażenia skóry o etiologii bakteryjnej, wirusowej oraz grzybiczej
  • przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych,
  • niewyrównana cukrzyca,
  • zaburzenia krzepnięcia krwi,
  • terapia doustnymi antybiotykami i retinoidami,
  • epilepsja oraz choroby psychiczne,
  • ciąża lub karmienie piersią,
  • nierealistyczne oczekiwania pacjenta

Zalecenia

Zalecenia po zabiegu to natomiast unikanie nadmiernej mimiki, spanie na wznak, a także tymczasowa rezygnacja ze spożywania twardych pokarmów i uprawiania sportu.