Lipomassage ujędrnianie ciała, redukcja cellulitu

Opis

Lipomassage jest metodą mechanicznego masażu próżniowego, którego celem jest walka z cellulitem i nadmiernie zgromadzoną tkanką tłuszczową. Opatentowane głowice delikatnie oddziałują na tkankę stymulując krążenie żylne i limfatyczne oraz usuwanie tłuszczu. Reaktywuje również produkcję kolagenu i elastyny powodując ujędrnienie skóry. Lipomassage można wykonywać na całym ciele oraz twarzy szyi i dekolcie.

bienkowscyclinic

Przebieg zabiegu

Zabieg Lipomasażu wymaga przebrania się w przeznaczony do tego strój zabiegowy. Jego zadaniem jest ochrona przed uszkodzeniami naskórka oraz zwiększenie poślizgu rolek. Terapeuta na podstawie swoich doświadczeń i wiedzy, ustala odpowiedni program, dopasowany do problemu, oczekiwań oraz budowy anatomicznej pacjenta. Głowica wyposażona w rolki działając wraz z podciśnieniem roluje, drenuje i rozbija zwłóknienia w tkankach. Dzięki takiej stymulacji, możemy w kontrolowany sposób wygładzić powstałe grudki i zwłóknienia. Ponadto zostaje przywrócone prawidłowe funkcjonowanie tkanki podskórnej oraz redukcję tkanki tłuszczowej, co w znacznym stopniu poprawia krążenie limfy, przyczyniając się do redukcji obrzęków i produkcji włókien kolagenu i elastyny. To wszystko przekłada się na ujędrniony, odmłodzony i odchudzony wygląd skóry.

Aby osiągnąć optymalne rezultaty zaleca się przeprowadzenie od 6 do 20 zabiegów. Zabieg trwa około 40-60 minut i jest przeprowadzany początkowo dwa, następnie raz w tygodniu. W zależności od problemu pacjenta zabieg można wykonywać nawet co 1-2 dni.

EFEKTY

• redukcja tkanki tłuszczowej i cellulitu
  • niwelowanie bólu mięśni i stawów oraz napięć
  • oczyszczanie z toksyn
  • ujędrnienie skóry po zabiegu liposukcji
  • uelastycznianie blizn po oparzeniach, zwłóknień i tkanki bliznowatej.
  • redukcja obrzęków i siniaków

• ciąża (z wyjątkiem zabiegu na nogi)
  • aktywne choroby nowotworowe
  • choroby autoimmunologiczne
  • infekcje, stany zapalne, zmiany skórne
  • przepuklina
  • zapalenie żył
  • opryszczka, trądzik zapalny (zabieg na twarz)

Zalecenia przed i po zabiegu

Zabieg nie wymaga znieczulenia ani specjalnego przygotowania. Brak okresu rekonwalescencji oznacza, że po zabiegu można wrócić do codziennych aktywności. Zalecany jest wysiłek fizyczny oraz picie dużej ilości wody.