Endolaser Cellulaze (liposukcja laserowa, terapia cellulitu)

CELLULAZE®– Amerykańskiej firmy Cynosure® to innowacyjny i najbardziej nowatorski technologicznie endolaser, stworzony specjalnie do zaawansowanej terapii cellulitu we wszystkich jego postaciach i stadiach.

Prawidłową nazwą dla CELLULITU jest pannikulopatia obrzękowa, włóknista oraz jej postać mieszana, będące zmorą wielu kobiet, a powstające w wyniku trzech problemów współistniejących ze sobą w różnych proporcjach:

• tworzenia się włóknistych przegród łącznotkankowychpowodujących zagłębienia “dołeczki” w skórze,
  • obrzęku tkanki tłuszczowejdającego obraz uwypukleń
  • wiotkości skóry.

Powoduje to zespół objawów dających efekt tzw. „pomarańczowej skórki”.
Eksperci Bieńkowscy Clinic®  doskonale orientują się w tej problematyce, posiadają duże doświadczenie w terapii tego złożonego problemu i dysponują pełnym wachlarzem najnowocześniejszych na rynku profesjonalnych medycznych metod terapii dostępnymi w Bieńkowscy Clinic®.

ZABIEG CELLULAZE®– NA CZYM POLEGA, CZY JEST BOLESNY I BEZPIECZNY?

Cellulaze®to jedyny na rynku endolaser o długości fali 1440nm wysoce swoistej dla tkanki tłuszczowej, wykorzystujący transmisję promieniowania w technologii Sidelase 3D. Dzięki temu energia emitowana przez laser jest ukierunkowana, a lekarz wykonujący zabieg ma możliwość precyzyjnego – ukierunkowanego oddziaływania na poszczególne składowe cellulitu zwalczając wszystkie 3 wymienione powyżej przyczyny „pomarańczowej skórki”:

• przecina przegrody łącznotkankowe => uzyskując wygładzenie zagłębień i zaciągnięć skóry,
  • upłynnia tkankę tłuszczową w miejscach jej nadmiaru => fizycznie i trwale likwidując uwypuklenia
  • podgrzewa – obkurcza skórę i stymuluje jej komórki, mobilizując ją do produkcji nowego kolagenu, dzięki czemu wkrótce po zabiegu staje się ona gęstsza, bardziej napięta i gładka.

Nie istnieje żadna inna tak swoista i precyzyjna terapia cellulitu – dlatego właśnie wybraliśmy Cellulaze® i jesteśmy 1 z 3 klinik w Polsce zapewniającą to unikalne leczenie.

W Bieńkowscy Clinic® zabieg Cellulaze®odbywa się zawsze w warunkach sali operacyjnej, przy zachowaniu rygorystycznych zasad aseptyki. Pozwala to zapewnić maksymalne bezpieczeństwo terapii.  Stosowane jest znieczulenie miejscowe, z  możliwością wspomagania sedacją dożylną w asyście anastezjologicznej.

Przed zabiegiem chirurg dokładnie zaznacza obszar skóry zmienionej chorobowo, tak aby jak najprecyzyjniej dawkować energię lasera oraz zlokalizować miejsca zagłębione i uwypuklenia skóry– wymagają one bowiem zupełnie innego leczenia – możliwego dzięki wprowadzeniu światłowodu pod skórę w bezpośrednie sąsiedztwo zmian chorobowych.  To sprawia, iż właśnie Cellulaze®jest pierwszą i jedyną skuteczną terapią cellulitu.

Przez mikronacięcie w skórze, wprowadzany jest do tkanki tłuszczowej cienki światłowód. Bezpieczeństwo zabiegu podnoszą unikalne dla Cellulaze®systemy SmartSense i ThermoGuide – aktywnie pomagające operatorowi w pracy i czuwające nad bezpieczeństwem pacjenta. System  przez cały okres zabiegu monitoruje i kontroluje pracę głowicy zarówno jej ruch jak i szybkość podgrzewania tkanek w tym skóry. W przypadku zbyt powolnego ruchu, lub zatrzymania głowicy w jednym miejscu – SmartSense automatyczne stopuje działania lasera- zabezpiecza to przed oparzeniem skóry. Procedura trwa ok 60-120 min. w zależności od jego  rozległości. Po zabiegu pacjent przebywa w Klinice na 2-4 godzinnej obserwacji, po czym wypisywany jest do domu. Powrót do normalnej aktywności możliwy jest juz po 2-4 dniach.

KIEDY POWSTAJE EFEKT I JAK DŁUGO SIĘ UTRZYMUJE?

Efekt przecięcia włóknistych przegród oraz upłynnienia nagromadzonej między nimi tkanki tłuszczowej widoczny jest bezpośrednio po zabiegu.

Oddziaływanie na skórę wymaga więcej czasu – związane jest to z okresem powstawania i dojrzewania włókien nowego kolagenu. Stopniowo, przez 3 miesiące w skórze zachodzi proces neokolagenogenezy. Skutkiem tego jest wzrost napięcia i gęstości skóry.

Okres utrzymywania się efektów terapii zależny jest w dużej mierze od samego pacjenta- zalecana jest odpowiednia dieta, stosowanie antyoksydantów, zabiegi podtrzymujące oraz regularnie uprawianie aktywności fizycznej.

WSKAZANIA DO WYKONANIA ZABIEGU CELLULAZE®

• cellulit – wszystkie postacie i stopnie, w różnych lokalizacjach
  • utrata jędrności i wiotkość skóry
  • miejscowe depozyty tkanki tłuszczowej

SCHEMAT LECZENIA

Cellulit jest chorobą przewlekłą, związaną ze starzeniem się organizmu, wpływem gospodarki hormonalnej oraz stylem życia i odżywiania. Zabieg laserem Cellulaze®trwale usuwa objawy i poprawia defekt estetyczny, nie wpływa jednak na przyczynę choroby. Terapia jest jednorazowa i jeśli pacjent zastosuje się do zaleceń dietetycznych oraz stosować będzie terapię podtrzymującą efekty są trwałe.

TERAPIA PODTRZYMUJĄCA – po wykonaniu zabiegu w Bieńkowscy Clinic® – pacjent otrzymuje szczegółowe zalecenia dotyczące specjalistycznych produktów do stosowania miejscowego oraz suplementów doustnych – stanowi to autorskie rozwiązanie wprowadzone przez nas wraz z zdobywaniem kolejnych doświadczeń klinicznych.

Poza tym zalecamy i oferujemy w ramach naszej kliniki regularne wykonywanie zabiegów:

• LPG (Lipomassage) (2x/mc)
  • BOA (sekwencyjny podciśnieniowy drenaż limfatyczny)
  • RF (zabiegi wykorzystujące energię fal radiowych: radiofrekwencja przezskórna: AccentPrime®, Venus Legacy®oraz podskórna – Attiva®
  • leki flebotropowe – np. detramax, diohespan max na stałe (poprawiają krążenie żylne i limfatyczne – zapobiegają obrzękom a tym samm nawrotom choroby)

ZABIEGI ŁĄCZONE ZALECANE PRZEZ EKSPERTÓW BIEŃKOWSCY CLINIC®

U pacjentów, którzy poza cellulitem borykają się z nadmiarem tkanki tłuszczowej zalecamy połączenie terapii Cellulaze®z Nutacyjną Liposukcją Infradźwiękową (N.I.L.®) lub małoinwazyjny zabieg przezskórny technologią HIFU®  – Scizer®

ZALECENIA PO ZABIEGU:

• ubranko uciskowe 24h/d przez 14-21 dni a następnie w ciągu dnia przez 10-14 dni
  • lek p/zapalny – zalecany w klinice
  • masaż i BOA (sekwencyjny podciśnieniowy drenaż limfatyczny)

OBRAZ PO ZABIEGU – CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ?

Najczęstszymi efektami ubocznym są obrzęki i zasinienia w obszarze pozabiegowym. Aby zminimalizować ryzyko ich wystąpienia pacjent po zabiegu nosi indywidualnie dopasowane ubranie uciskowe, przyjmuje odpowiednie leki oraz stosuje specjalistyczne preparaty na skórę.

CENNIK

Zapraszamy do zapoznania się z aktualnym cennikiem>.

FORMY FINANSOWANIA

W naszych klinikach można płacić w systemie ratalnym. Sprawdź dostępne formy finansowania>.