Dr. Cyj – skuteczny sposób leczenia łysienia androgenowego

Opis dla: Dr. Cyj – skuteczny sposób leczenia łysienia androgenowego

Gęste i zdrowe włosy to marzenie większości kobiet i mężczyzn. Piękne włosy dodają pewności siebie i poprawiają samoocenę. Niestety różne czynniki jak skłonności genetyczne, niewłaściwa pielęgnacja czy długotrwały stres mogą wpływać na nadmierną utratę włosów. Jednym z czynników wypadania włosów  jest łysienie androgenowe, które dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn.

Łysienie androgenowe – przyczyny, objawy

Łysienie androgenowe jest powszechną dolegliwością i dotyczy ponad połowy mężczyzn po 50 roku życia, oraz 40% kobiet po 70 roku życia. Ten rodzaj łysienia występuje częściej u mężczyzn, dlatego określa się go łysieniem typu męskiego. Główną przyczyną łysienia androgenowego u mężczyzn jest nadwrażliwość na DHT czyli pochodną testosteronu. Przyczyn schorzenia upatruje się w skłonnościach genetycznych. Przyczyną łysienia androgenowego u kobiet są zazwyczaj problemy o podłożu hormonalnym. Objawami łysienia androgenowego u mężczyzn są:

• osłabienie kondycji włosów,
  • przetłuszczanie się skóry głowy,
  • cofanie linii włosów na czole i skroniach,
  • zahamowanie wzrostu włosów.

W przypadku łysienia androgenowego kobiet zazwyczaj następuje utrata gęstości włosów na środku głowy bez przesunięcia linii włosów.

Dr. Cyj – na czym polega terapia?

Peptydowa kuracja Dr. Cyj stosowana w Bieńkowscy Clinic, to skuteczna metoda na zahamowanie wypadania włosów, pogrubienie i zagęszczenie oraz  poprawę kondycji skóry głowy. Formuła 7 peptydów zawarta w preparacie Dr. Cyj pobudza mikrokrążenie skóry głowy i rewitalizuje mieszków włosowych. Skuteczność preparatu potwierdzają liczne badania kliniczne oraz opinie pacjentów, którzy skorzystali z zabiegu. Zaletą kuracji Dr. Cyj jest krótki czas trwania zabiegu (zazwyczaj około 30 minut) oraz mniejsza ilość wkłuć niż w przypadku tradycyjnej mezoterapii. Dodatkowo, zabieg jest praktycznie bezbolesny i nie wymaga znieczulenia Formuła preparatu sprawia, że substancje aktywne uwalniają się do dwóch tygodni od zabiegu, co przekłada się na znaczną poprawę kondycji włosów. Kuracja peptydowa Dr. Cyj to seria czterech zabiegów, podawanych w odstępach dwutygodniowych.

Kuracja Dr. Cyj – dla kogo?

Innowacyjna kuracja peptydowa Dr. Cyj zalecana jest wszystkim, którym zależy na poprawie kondycji i wyglądu włosów, a szczególnie osobom borykającym się z :

• łysieniem androgenowym u kobiet i mężczyzn,
  • utratą włosów na skutek złej diety, zaburzeń hormonalnych czy niewłaściwej pielęgnacji,
  • zahamowaniem wzrostu włosów.

Kuracja oparta na innowacyjnej formule 7 peptydów może być stosowana jako dodatkowe wzmocnienie włosów przed lub po przeszczepie. Przeciwwskazaniem do zabiegu z użyciem preparatu Dr. Cyj są:

• choroby nowotworowe,
  • nieuregulowana cukrzyca,
  • infekcje skórne,
  • stosowanie leków immunosupresyjnych,
  • ciąża oraz karmienie piersią.

Zalety kuracji Dr. Cyj

Zabieg z użyciem innowacyjnego preparatu Dr. Cyj należy do najbardziej skutecznych i bezpiecznych metod poprawy kondycji włosów. Krótki, bezbolesny zabieg pozwala uzyskać pogrubienie i zagęszczenie włosów oraz zahamowanie wypadania włosów. Specjalnie opracowana formuła preparatu pobudza mikrokrążenie, które stymuluje i przyspiesza wzrost włosów. Preparat Dr. Cyj polecany jest w przypadku nadmiernej utraty włosów spowodowanej różnymi czynnikami, w tym łysieniem androgenowym. Dwumiesięczna kuracja peptydowa zapewnia spektakularne efekty i pozwala uzyskać zdrowe, gęste i piękne włosy.

W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat kuracji peptydowej Dr. Cyj, umów się na konsultację z naszym specjalistą.