Laser Cutera Excel V+ zabieg Genesis V (fotostarzenie, przebarwienia, rumień)

Laser Genesis® V to przełom w zabiegach nieablacyjnych – minimalizuje objawy starzenia się skóry oraz fotouszkodzeń i pozwala uzyskać jasną, zdrowo wyglądającą cerę. Tak szeroki zakres terapeutyczny jest możliwy dzięki innowacyjnemu połączeniu lasera o długości fali 532nm i 1064nm w jednym urządzeniu.

Laser Genesis® V delikatnie podnosi temperaturę skóry, wygładzając zmarszczki oraz redukując rumień i objawy starzenia, w celu uzyskania pięknego wyglądu skóry, bez bólu i okresu rekonwalescencji. Co więcej – zabieg można wykonywać przez cały rok, niezależnie od pory roku, nasłonecznienia i kolorytu skóry.

Laser, emitując wiązkę 1064nm, dostarcza do skóry energię pod postacią mikroimpulsów, która stymuluje naturalne procesy przemodelowania kolagenu w skórze, prowadząc do wygładzenia zmarszczek oraz redukcji przebarwień. Impuls o długości 532nm – wykorzystywany w procedurze Green Genesis, zmniejsza dodatkowo zaczerwienienie twarzy poprzez wpływ na mikronaczynia skóry. Efekty zauważalne są już po pierwszym z zabiegów, jednak przeprowadzenie ich serii przynosi spektakularne rezultaty. Skóra poza wyrównaniem kolorytu staje się mniej reaktywna, gładka, a poszerzone pory ulegają obkurczeniu.

W trakcie zabiegu pacjenci odczuwają delikatne rozgrzewanie skóry.

WSKAZANIA

• rozproszone zaczerwienienie
  • rumień napadowy
  • drobne zmarszczki
  • niedoskonałości skóry
  • poszerzone pory
  • przebarwienia, nierównomierny koloryt skóry
  • blizny

OBSZAR WYKONYWANIA ZABIEGU

• twarz, szyja, dekolt
  • inne obszary ciała z zauważalnymi objawami starzenia, fotouszkodzeń, rumienia, drobnych zmarszczek lub blizn

CZĘSTOTLIWOŚĆ WYKONANIA ZABIEGU

Aby osiągnąć optymalne rezultaty zaleca się przeprowadzenie od 4 do 6 zabiegów laserem Genesis® V. Efekty leczenia narastają stopniowo i obserwowane są po przeprowadzeniu serii kilku zabiegów. Uzyskany efekt będzie utrzymywał się przez kilka miesięcy od ostatniego zabiegu, po czym zaleca się przeprowadzanie zabiegów podtrzymujących efekt.

MOŻLIWE OBJAWY PO ZABIEGU

Zabieg laserem Genesis® V jest nieinwazyjny. Bezpośrednio po zabiegu na skórze może pojawić się delikatne zaczerwienienie, które ustępuje w ciągu kilku godzin.

ZALECENIA PO ZABIEGU

Brak okresu rekonwalescencji oznacza, że po zabiegu można stosować kremy z filtrem przeciwsłonecznym oraz makijaż i od razu powrócić do codziennych czynności.

PRZECIWWSKAZANIA

• ciąża
  • stany zapalne na skórze objętej terapią
  • aktywna opryszczka
  • bielactwo i łuszczyca (przeciwwskazania względne)
  • skłonność do powstawania bliznowców (keloidów)
  • opalenizna, czy używanie samoopalaczy
  • stosowanie leków i preparatów światłouczulających (np. dziurawiec)
  • spożywanie alkoholu w dniu zabiegu

ZALECANE DERMOKOSMETYKI

Podczas konsultacji lekarskiej, poprzedzającej zabieg, specjalista zaleca indywidualnie dobrane dermokosmetyki. Nabędziesz je również online: www.skinexpert.pl

CENNIK

Zapraszamy do zapoznania się z aktualnym cennikiem>.

FORMY FINANSOWANIA

W naszych klinikach można płacić w systemie ratalnym. Sprawdź dostępne formy finansowania>.