Laser Cutera Excel V – skuteczne leczenie trądziku różowatego

Opis dla: Laser Cutera Excel V – skuteczne leczenie trądziku różowatego

Trądzik różowaty to problem, z którym zmaga się bardzo wiele osób i trudno pozbyć się oznak, jakie daje. Najczęściej pojawia się u osób w wieku od 20 do 30 lat. Pierwszym z objawów jest rumień, który występuje na policzkach, brodzie, czole i nosie. Można go leczyć za pomocą różnych kosmetyków, ale powinny one być hipoalergiczne, nawilżające oraz łagodzące. Najczęściej w grupie ryzyka znajdują się osoby z cerą naczyniową. Niestety, przyczyna trądziku różowatego nie jest znana. Pomóc może również zabieg z użyciem lasera Cutera Excel V. To najnowszy, ale również najbardziej skuteczny i zaawansowany laser naczyniowy, który pomaga leczyć wiele schorzeń, w tym również trądzik różowaty. Do tego posiada certyfikat bezpieczeństwa, który został potwierdzony przez FDA.

Jakie są objawy trądziku różowatego i jakiego wymaga leczenia?

Pierwszym objawem trądziku różowatego jest rumień różowaty i może się utrzymywać dłużej niż 10 minut. Może mu również towarzyszyć uczucie gorąca i ściągnięcia skóry na twarzy, a  także pieczenie. Jeśli nie będzie odpowiednio pielęgnowany, może się rozwijać, a to spowoduje powstanie tzw. pajączków. Wtedy naczynka krwionośne, które znajdują się zaraz pod skórą, zaczynają pękać i tworzyć wzory, przypominające pajęczą sieć. Rumień będzie się ciągle nasilał i utrzymywał coraz dłużej, aż się utrwali. Następnie pojawiają się grudki i krostki, którym towarzyszy wspomniany wcześniej rumień oraz obrzęki twarzy. Mogą do tego dojść objawy typu: zapalenie spojówek czy pieczenie oczu. Poza tym wraz z rozwojem trądzik zmienia fakturę skóry, przez co staje się ona guzowata, pogrubione i nierówna. W ostatnim stadium mogą powstać większe guzy, które będą powodowały deformacje twarzy, ale w tym stadium trądzik różowaty rozwija się bardzo rzadko.

Jeśli chodzi o pielęgnację, to bardzo ważne jest stosowanie odpowiednich kosmetyków. Skórę koniecznie trzeba nawilżać, natłuszczać, wzmacniać naczynka, a także złagodzić powstające podrażnienia. Nie wolno stosować peelingów drobno- albo gruboziarnistych, a także różnych inwazyjnych zabiegów kosmetycznych, w tym również tych z kwasami czy mikrodermabrazją. Przebarwienia po trądziku wyglądają bardzo nieestetycznie, dlatego warto sprawdzić, jak pozbyć się trądziku i cieszyć się ładną cerą.

Co to jest laser Cutera Excel V i jak działa?

Nasi specjaliści z Bieńkowscy Clinic w Bydgoszczy lub Częstochowie mają w swojej ofercie zabiegi, które wykonuje się z użyciem lasera Cutera Excel V. Ten nowy i zaawansowany technologicznie laser naczyniowy może leczyć nie tylko trądzik, lecz także pajączki naczyniowe, żylaki kończyn dolnych, naczyniaki płaskie oraz jamiste, rumień i rozproszone zaczerwienienie, zmiany barwnikowe, przebarwienia skórne, a także blizny i brodawki wirusowe.

Mechanizm działania lasera Cutera Excel V polega na tym, że dochodzi do likwidacji uszkodzenia naczyń w wyniku ich podgrzania. Przez naczynia krwionośne jest absorbowana wiązka laserowa o wysokiej mocy, a dzięki temu zamyka je i przywraca skórze naturalny odcień. W czasie naświetlania danej okolicy zabiegowej dochodzi do jednoczesnego chłodzenia przed, w trakcie i po każdym impulsie z użyciem lasera. Dzięki temu zmniejsza się ryzyko skutków ubocznych, np. strupki, a poprzez to zmniejsza się również długość rekonwalescencji.

Podczas zabiegu można odczuwać powierzchowne szczypanie albo ukłucia, a to zależy od tego, jakiej długości była fala oraz energia impulsu w trakcie zabiegu. W zależności od charakteru i wielkości zmiany zabieg może trwać od kilku do kilkunastu minut. Czasami konieczne jest wykonanie serii takich zabiegów.

Użycie lasera Cutera Excel V na trądzik różowaty jest doskonałym zabiegiem, który przynosi pozytywne efekty, a skóra po nim wygląda ładnie i naturalnie. Więcej na temat tego lasera można znaleźć na naszej stronie Bieńkowscy Clinic. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą kliniki w Bydgoszczy albo Częstochowie.