Zachowaj balans – Hydrobalans rewitalizacja skóry

Opis dla: Zachowaj balans – Hydrobalans rewitalizacja skóry

METODA hydrobalans

Hydrobalans to innowacyjny sposób rewitalizacji skóry, która polega na śródskórnym wstrzyknięciu stabilizowanego kwasu hialuronowego, który jest w dużo większym stopniu usieciowany. Dodatkowo aplikacja w dolne warstwy skóry ma wpływ na poprawę uwodnienia tkanek miękkich i aktywowana jest tym samym produkcja nowego kolagenu. Zabieg ten zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia, przywraca skórze jędrność i promienny wygląd. Stosuje się tu preparaty Restylane Vital i Restylane Vital Light, które są efektem badań w walce z zahamowaniem procesów starzenia.

JAK WYGLĄDA ZABIEG HYDROBALANS?

Metoda rewitalizacji skóry hydrobalans polega na podaniu śródskórnie lub podskórnie stabilizowanego kwasu hialuronowego. Odbywa się to przy użyciu tak zwanej miękkiej kaniuli – tępo zakończonej rurki. Nie dochodzi wówczas do uszkodzeń naczyń, tkanek i nerwów, a zabieg jest wykonywany niezwykle precyzyjnie i delikatnie. Technika tak zwanego miękkiego liftingu zmniejsza niebezpieczeństwo pojawienia się jakichkolwiek niepożądanych objawów. Pacjent nie odczuwa bólu, nie powstają siniaki i inne widoczne uszkodzenia zewnętrzne. Stabilizowany kwas hialuronowy jest usieciowany, a siatka tworzy swoiste rusztowanie, na którym opiera się skóra. Rozwiązanie to przeciwdziała powstawaniu zmarszczek i pięknie modeluje owal twarzy.

Podstawową zaletą zabiegu hydrobalans jest to, że zaaplikowany preparat działa na zasadzie wodnego bufora, który wyrównuje poziom nawilżenia skóry – chłonie wodę, bądź oddaje wilgoć w zależności od potrzeb.

JAKIE SĄ EFEKTY ZABIEGU HYDROBALANS?

• Przywrócenie właściwego poziomu nawilżenia skóry;
  • Wygładzenie zmarszczek;
  • Poprawa jędrności i elastyczności;
  • Wyrównanie kolorytu i przywrócenie skórze promiennego blasku.

Niepożądane objawy, jakie mogą wystąpić po zabiegu to obrzęk i zaczerwienienie, a w przypadku bardzo wrażliwej skóry – świąd. Objawy te ustępują w przeciągu 3 dni od zabiegu.

JAKI JEST SCHEMAT TERAPII I KIEDY POJAWIĄ SIĘ EFEKTY?

Hydrobalans jest niezwykle bezpieczną i małoinwazyjną metodą rewitalizacji skóry. Może być stosowana u osób niezależnie od wieku. Efekty są natychmiastowe, a po zabiegu pacjent może wrócić do codziennej aktywności. Twarz zyskuje młody wygląd, poprawia się kontur i rysy, zmarszczki są zredukowane, a skóra optymalnie nawilżona.

Warto podkreślić, że zabieg jest bezbolesny i nie wymaga żadnego znieczulenia. Po zabiegu, przez 2 tygodnie należy unikać silnego nagrzewania organizmu, wskazane jest zrezygnowanie z kąpieli słonecznych i wizyt w saunie i w solarium.

Najlepsze efekty zapewnia wykonanie 3 sesji zabiegowych, które wykonuje się w 4 tygodniowych odstępach. Aby podtrzymać rezultaty terapii – cykl zabiegów należy powtarzać co 5 – 6 miesięcy.

PRZECIWWSKAZANIA DO WYKONANIA ZABIEGU HYDROBALANS:

• Choroby nowotworowe;
  • Ciąża i okres karmienia piersią;
  • Aktywne stany zapalne skóry i infekcje;
  • Nadwrażliwość na kwas hialuronowy;
  • Skłonność do powstawania blizn przerostowych.