Attiva – spektakularny efekt odmłodzenia bez ingerencji chirurga

Opis dla: Attiva – spektakularny efekt odmłodzenia bez ingerencji chirurga

Wiele kobiet po 30. roku życia obserwuje u siebie stopniową utratę wyraźnego owalu twarzy, jędrności skóry, która staje się wiotka i mniej elastyczna.

Jednym ze sposobów na uzyskanie nieinwazyjnego efektu odmłodzenia i poprawy kondycji skóry jest zabieg attiva z użyciem fal radiowych RF, który jest dostępny również w Bieńkowscy Clinic w Częstochowie i Bydgoszczy.

Bezoperacyjny lifting twarzy attiva a przyczyny wiotkości skóry

Pacjentki, które odwiedzają gabinet lekarza medycyny estetycznej i są zainteresowane endoliftingiem attiva, często zadają specjaliście pytanie: „Dlaczego moja skóra twarzy traci elastyczność i staje się wiotka?”. Przyczyn tego stanu rzeczy jest co najmniej kilka – pierwszy powód utraty „naturalnego rusztowania” to naturalny proces starzenia, w związku z którym zmniejsza się ilość kolagenu i elastyny (odpowiadają one za gęstość, poziom napięcia i ujędrniania skóry). Czynnikiem sprawczym jest też nadmierna ekspozycja na promieniowanie UV (fotostarzenie). Wisząca skóra na twarzy może być również skutkiem ubocznym szybkiej i dużej utraty kilogramów – ten problem dotyczy nie tylko twarzy, lecz także całego ciała. Mimo że wiotczenie skóry jest procesem nieuniknionym, korzystając z bezinwazyjnego liftingu attiva, możemy zwiększyć napięcie zwiotczałej tkanki i wyglądać młodziej, z satysfakcją spoglądając w lustro każdego ranka. Wiele osób jest ciekawych, w czym tkwi sekret działania fal radiowych i czy zabieg jest bolesny.

Zabieg attiva – jak działają fale radiowe RF?

attiva to nowoczesna metoda bezoperacyjnego liftingu twarzy z wykorzystaniem fali radiowej. W trakcie zabiegu energia fal radiowych jest przekazywana za pośrednictwem cienkiej mikrosondy umieszczonej w kaniuli – tkanka zostaje podgrzana do 50-70 stopni Celsjusza (temperatura zostaje dobrana indywidualnie do każdej pacjentki), co prowadzi do obkurczania włókien i stymulacji fibroblastów.  Zabieg  trwa 45-90 minut, nie wymaga specjalnej rekonwalescencji i nie pozostawia blizn. Dzięki znieczuleniu nasiękowemu pacjentka nie doświadcza dolegliwości bólowych. Po serii zabiegów skóra staje się zagęszczona, napięta i ujędrniona, poprawie ulega również owal twarzy, który staje się wyraźniejszy. Warto podkreślić, że attiva daje efekty zbliżone do tych, jakie możemy uzyskać, poddając się inwazyjnemu liftingowi metodą chirurgiczną!

Jakie inne niedoskonałości redukuje zabieg attiva? Wskazaniami do skorzystania z dobroczynnego działania fal radiowych RF są też:

Dla kogo dedykowana jest innowacyjna metoda endolifting attiva? Dla wszystkich kobiet, które chcą poprawić wygląd swojej twarzy oraz ciała za pomocą najnowszych rozwiązań technologicznych – bez konieczności poddania się operacji plastycznej. Lifting attiva jest też doskonałą alternatywą dla innej, popularnej metody poprawy owalu twarzy – nici PDO.

Radiofrekwencja podskórna attiva a przeciwwskazania do zabiegu

Kto nie może skorzystać z zabiegów attiva? Do najważniejszych czynników wykluczających zalicza się:

• ciąża,
  • aktywne choroby nowotworowe,
  • niewydolność serca,
  • niewydolność płuc,
  • niewydolność wątroby,
  • aktywne infekcje bakteryjne i wirusowe,
  • epilepsja,
  • cukrzyca,
  • antybiotykoterapia,
  • ogólny zły stan zdrowia,
  • niewyrównane zaburzenia hormonalne,
  • otwarte rany i infekcje w obszarze zabiegowym.
Jeśli chcesz skutecznie zredukować wiotkość skóry twarzy, pozbyć się szpecących bruzd i zmarszczek, ale bez udziału chirurga plastycznego, długiego okresu rekonwalescencji i bólu – lifting falami radiowymi attiva jest idealnym rozwiązaniem. Więcej informacji na temat procedury zabiegowe, wskazań, przeciwwskazań i możliwych efektów znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://bienkowscyclinic.pl/