Okolice intymne – mezczyzna

Zabiegi na okolice intymne dla mężczyzn – wskazania, efekty, opinie

Okolice intymne to szczególny obszar zarówno u kobiet, jak i mężczyzn. Ta sfera często bywa przyczyną wielu dolegliwości oraz kompleksów. Jednak w naszej klinice oferujemy różnorodne i skuteczne zabiegi na okolice intymne dla mężczyzn, dzięki którym każdy Pacjent może odzyskać pewność siebie i powrócić do pełni zdrowia oraz sił witalnych.

Wskazania do wykonania zabiegów na okolice intymne dla mężczyzn

Zabiegi na okolice intymne dla mężczyzn wykonuje się w przypadku, gdy Pacjent uskarża się na takie dolegliwości, jak zbyt mały penis, stulejka – zwężenie napletka utrudniające odsłonięcie żołędzi prącia, różne dolegliwości będące następstwem przebytych infekcji bakteryjnych czy stanów zapalnych tych okolic. Wśród wskazań do wykonania zabiegów w okolicach intymnych u mężczyzn znajdują się również: chęć wykonania obrzezania, skrzywienie penisa podczas wzwodu czy ból podczas stosunków wywołany nieprawidłowością w obrębie wędzidełka prącia.W naszej klinice przeprowadzana jest także depilacja laserowa okolic intymnych u mężczyzn i inne zabiegi mające na celu rozwiązanie indywidualnych problemów natury medycznej lub estetycznej. Prowadzimy również innowacyjne leczenie łagodnego przerostu prostaty.

Jakie są przeciwwskazania do wykonania zabiegów okolic intymnych u mężczyzn?

Rodzaj przeciwwskazań do przeprowadzenia poszczególnych zabiegów w okolicach intymnych zależy od charakteru zabiegu. Depilacja laserowa okolic intymnych może zostać wykonana w większości przypadków, a takie obostrzenia, jak opryszczka, stan zapalny w rejonie zabiegowym czy zażywanie niektórych leków, najczęściej mają charakter tymczasowy i wykonanie depilacji może odbyć się bez przeszkód w innym terminie.Takie zabiegi, jak powiększanie penisa, obrzezanie czy korekcja wędzidełka prącia, wymagają przeprowadzenia wcześniejszej konsultacji i zapoznania się specjalisty ze stanem Pacjenta oraz rozległością problemu. Zazwyczaj przeciwwskazaniem do zabiegów są choroby nowotworowe, różne schorzenia skóry, infekcje wirusowe i podobne czynniki.

Jakie zabiegi na okolice intymne u mężczyzn wykonujemy?

W naszej klinice wykonujemy zarówno zabiegi z zakresu chirurgii, jak i medycyny estetycznej oraz kosmetologii. Przeprowadzimy powiększanie penisa, który składa się z kilku etapów oraz metod. Prącie może być powiększane przy pomocy kwasu hialuronowego a także tkanki tłuszczowej. Plusem drugiego rozwiązania jest wykorzystanie autologicznych komórek macierzystych które wpływają na poprawienie jakości i zdrowia okolicznych tkanek. Zabiegi chirurgiczne to także  leczenie krótkiego wędzidełka, które może powodować ból lub problem przedwczesnej ejakulacji. Zbyt wąski  napletek – stulejka leczona jest za pomocą obrzezania, co jest profilaktyką infekcji oraz nowotworów żołędzi.. Oferujemy również leczenie łagodnego przerostu prostaty z zastosowaniem jednej z najnowocześniejszych metod z użyciem maloinwazyjnego lasera.Nasza oferta to też usuwanie niechcianego owłosienia z okolic intymnych. W tym celu korzystamy z nowoczesnej technologii laserowej, dzięki której można uzyskać oczekiwane efekty już po kilku zabiegach.

Zabiegi na okolice intymne u mężczyzn – efekty

Każde działanie jest zawsze precyzyjnie dopasowywane do danego Pacjenta, co pozwala uzyskać zadowalające efekty w możliwie najkrótszym czasie.Zabiegi na okolice intymne u mężczyzn pozwalają nie tylko pozbyć się dolegliwości bólowych i często wstydliwych, lecz także znacznie poprawiają samopoczucie, samoocenę i jakość życia zarówno w podstawowych, wykonywanych na co dzień czynnościach, jak i w sferze seksualnej, co niejednokrotnie poprawia relacje między bliskimi osobami i znacznie wpływa na poczucie własnej wartości.