Odchudzanie brzucha – który zabieg będzie najlepszy dla Ciebie!

Opis dla: Odchudzanie brzucha – który zabieg będzie najlepszy dla Ciebie!

Brzuch to z całą pewnością część ciała, która przysparza kompleksów wielu kobietom. Dlatego właśnie medycyna estetyczna wychodzi  naprzeciw oczekiwaniom pacjentek, proponując im rozmaite, skuteczne rozwiązania tego problemu. Ty również zmagasz się z niezadowolenie z wyglądu tej części ciała? Poznaj nasze sprawdzone rozwiązania na odchudzanie brzucha!

Zabiegi na wyszczuplanie – ultradźwięki

Zabiegi na odchudzanie brzucha pozwalają nie tylko skutecznie zwalczyć tkankę tłuszczową, lecz także odpowiednio ujędrnić skórę. Dlatego też ogromną popularnością cieszy się przede wszystkim grupa procedur opartych na ultradźwiękach. W Bieńkowscy Clinic oferujemy naszym pacjentom między innymi procedury HIFU czy scizer. Dzięki nim możliwe jest całkowicie bezinwazyjne rozbicie tkanki tłuszczowej oraz obkurczenie skóry za sprawą skrócenia włókien kolagenowych dzięki kontrolowanemu rozgrzaniu tkanek. Co więcej, wysoka temperatura pozwala na odpowiednią stymulację fibroblastów, które odpowiadają za produkcję kolagenu i elastyny. Dzięki temu zabieg nie tylko wyszczupla wybrane partie ciała, lecz także napina i ujędrnia skórę. Na uzyskanie ostatecznych efektów zwykle należy poczekać około 2-3 miesięcy. Procedura nie wymaga też rekonwalescencji. Mimo wysokiego bezpieczeństwa zabiegów z wykorzystaniem ultradźwięków nie można jednak zapominać, że istnieją pewne przeciwwskazania do ich przeprowadzenia. Należą do nich:

• okres ciąży i karmienia piersią;
  • choroby nowotworowe;
  • aktywna opryszczka;
  • uszkodzenia oraz infekcje skóry w miejscu zabiegowym;
  • gruźlica;
  • nieuregulowana cukrzyca;
  • nerwobóle niewiadomego pochodzenia;
  • w niektórych przypadkach – implanty i neuroprotezy.

Kolejną możliwością będzie podobna w działaniu do ultradźwięków radiofrekwencja (fale radiowe). Również wprowadzają one tkanki w niewielkie drgania, co prowadzi do ich rozgrzania. Efektem jest tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie skóry. To następny skuteczny, bezinwazyjny sposób na wyszczuplenie wybranych partii ciała.

Odchudzanie brzucha masażem

Zastanawiałaś się kiedyś nad wyszczupleniem sylwetki i ujędrnieniem skóry za pomocą masażu? To doskonały pomysł! Szczególnie, jeśli wybierzesz endermolizę, czyli masaż próżniowy. Dzięki niemu bez trudu ujędrnisz skórę, a jednocześnie usuniesz nadmiar tkanki tłuszczowej. Co więcej, za pomocą tego zabiegu uwolnisz się także od cellulitu. Zabieg jest bezinwazyjny i wyjątkowo bezpieczny, dlatego również lista przeciwwskazań do jego przeprowadzenia nie jest długa. Znajdują się na niej:

• okres ciąży;
  • nowotwory;
  • choroby autoimmunologiczne
  • różnego typu zmiany skórne, infekcje oraz stany zapalne;
  • przepuklina;
  • zapalenie żył.

Liposukcja na odchudzanie brzucha

Kolejnym rozwiązaniem dla odchudzania brzucha jest liposukcja. Ten zabieg jest doskonale znany, jednak obecnie na rynku dostępne są różne opcje, które pozwalają na jego znacznie łatwiejsze i bezpieczniejsze przeprowadzenie. W Bieńkowscy Clinic stosujemy technikę nutacyjnej liposukcji ultradźwiękowej N.I.L., będącej typem liposukcji wibracyjnej (tzw. wibroliposukcji). Taka procedura przebiega właściwie bezboleśnie, a jej efekty są spektakularne, dlatego najczęściej zaleca się ją przy znacznym nadmiarze tkanki tłuszczowej w obszarze zabiegowym. Należy jednak pamiętać, że tego typu procedur nie wykonuje się u osób otyłych. Inną opcją, nieco podobną do liposukcji, jest lipoliza, która zakłada samoistne usunięcie rozbitej tkanki tłuszczowej przez organizm pacjenta. To zabieg mniej inwazyjny od liposukcji. W naszej klinice popularnością cieszy się lipoliza laserowa CELLULAZE, która doskonale radzi sobie również z likwidacją cellulitu.

Liposukcja jest zabiegiem wymagającym naruszenia tkanek, dlatego też należy ściśle przestrzegać listy przeciwwskazań. Znajdują się na niej przede wszystkim:

• okres ciąży;
  • choroby nowotworowe;
  • zaburzenia krzepnięcia krwi;
  • niewydolność układu krążenia;
  • niewydolność układu oddechowego;
  • przewlekłe choroby wątroby i nerek;
  • cukrzyca;
  • choroby serca i układu krążenia.

lipotransfer, czyli jak można wykorzystać tkankę tłuszczową z liposukcji brzucha?

Marzysz o zabiegu odchudzania brzucha, a jednocześnie myślisz też o poprawieniu wyglądu innej części ciała? W takim razie zastanów się nad lipofillingiem, który umożliwia między innymi:

• powiększenie i wymodelowanie niektórych partii ciała, najczęściej biustu czy pośladków;
  • wypełnienie blizn, przede wszystkim zanikowych;
  • wygładzenie, odmłodzenie i ujędrnienie skóry;
  • wolumetria twarzy.

Pragniesz zyskać niesamowicie młodzieńczy wygląd? Koniecznie umów się na konsultację z jednym z naszych specjalistów i ciesz się wymarzonym wyglądem!