Wysiłkowe nietrzymanie moczu

Problem wysiłkowego nietrzymania moczu jest dość powszechnym schorzeniem obejmującym nawet do 35 % pacjentek. Zmiany  mogą być wywołane przebytymi ciążami i porodami, a także związane z wiekiem i utratą elastyczności tkanek miednicy.

Metoda polega na użyciu lasera frakcyjnego CO2 Monalisa Touch  w celu pobudzenia fibroblastów ściany pochwy i do przebudowy i wzmocnienia ściany pochwy pod wpływem impulsu energii lasera.

Dzięki specjalnie zaprojektowanej głowicy, w trakcie zabiegu wiązka laserowa obejmuje zakresem działania niemal całą pochwę. Właściwie dobrane parametry lasera Monalisa Touch są w pełni bezpieczne i zapobiegają nadmiernemu uszkodzeniu tkanek pochwy .

Energia cieplna aktywuje fibroblasty, które z kolei syntetyzują nowy kolagen, a to prowadzi do remodelingu tkanek pochwy.

Przebieg zabiegu

Zabieg wykonywany jest w warunkach gabinetu zabiegowego, w ułożeniu ginekologicznym pacjentki. Ze względu na specyfikę zabiegu nie jest wymagane znieczulenie. Zabieg trwa około 10 -15 minut. Nie jest wymagane specjalne przygotowanie do zabiegu.

PrzeciwWskazania

• miesiączka
  • ciąża
  • aktywna infekcja pochwy